Umowa serwisowa

Umowa serwisowa dla klimatyzacji i pomp ciepła – czy warto?

Nawet klimatyzatory najlepszych producentów nie są niestety bezawaryjne, aby zapewnić ich prawidłowe funkcjonowanie, należy o nie zadbać robiąc regularne serwisy. Szczególnie w przypadku posiadania większej ilości jednostek warto rozważyć podpisanie umowy serwisowej.

Na czym polega umowa serwisowa?

Umowa serwisowa polega na jednorazowym spisaniu oczekiwań klienta, co do obsługi jego urządzeń, które nasza firma będzie realizować. Dzięki temu klient nie martwi się o gwarancję, czas reakcji na zgłoszone awarie oraz koszty diagnostyki.  Nie musi również pamiętać o terminach przeglądów, ponieważ nasza firma w ustalonym czasie odezwie się do niego.

Korzyści umowy serwisowej

Umowa serwisowa gwarantuje wiele korzyści, oprócz tych związanych z regularnym serwisowaniem tj.: wydłużenie żywotności urządzania, uniknięcie poważnych awarii klimatyzatora i problemów zdrowotnych, zmniejszenie zużycia energii elektrycznej oraz kosztów ewentualnych napraw.

Gwarantowany czas reakcji na zgłoszone awarie

W sezonie, podczas upałów zapotrzebowanie na serwis klimatyzacji jest największe. W przypadku awarii zazwyczaj czas oczekiwania na przyjazd serwisu wynosi ok. 14 dni. W takiej sytuacji umowa serwisowa z gwarantowanym czasem reakcji jest nieoceniona.

Ile wynosi czas reakcji przy umowie serwisowej? Standardowo w naszej firmie są to 3 dni, jednak na życzenie klienta ten czas może być krótszy. W niektórych przypadkach wynosi on do 4 godzin.

Darmowe przyjazdy do awarii

Wyżej wspomniany przypadek z awarią klimatyzatora podczas upalnych dni wiąże się również z koniecznością zapłaty za przyjazd serwisu w sezonie. Dzięki umowie serwisowej z naszą firmą nie trzeba się o to martwić, ponieważ oprócz gwarantowanego czasu na zgłoszone awarie oferujemy również darmowe przyjazdy do awarii w przypadku realizacji napraw w naszej firmie, po to aby nasi klienci zaoszczędzali nie tylko czas ale również pieniądze.

Prowadzenie historii urządzeń, inwentaryzacja

W niektórych obiektach ilość urządzeń chłodniczych jest tak duża, że aż ciężka do określenia. Dbając o naszych stałych klientów, na początku współpracy zawsze wykonujemy zinwentaryzowanie wszystkich urządzeń z dokładnym określeniem ich ilości, lokalizacji i rodzaju. Dedykowany system pozwala również zapisywać historię każdego urządzenia, począwszy od częstotliwości serwisów po naprawy i informację o wymienianych częściach. 

Uzupełnianie kart gwarancyjnych urządzeń

Jeśli nasz klient posiada klimatyzację lub pompę ciepła na gwarancji, w przypadku awarii nasza firma wypełni oraz prześle kompletną kartę do producenta w celu uzyskania niezbędnych komponentów.

Stały opiekun handlowy

Klienci z umową serwisową mają również przydzielonego stałego opiekuna handlowego, który doskonale zna oczekiwania oraz urządzenia swojego klienta.

Większe rabaty, wygodna płatność

Staramy odwdzięczyć się naszym stałym klientom, nie tylko poprzez utrzymywanie cen za przeglądy, ale również dając największe rabaty na oferowane usługi.

Nasza firma rozumie indywidualne potrzeby każdego klienta, dlatego na życzenie oferujemy rozliczanie się w ramach miesięcznego abonamentu lub na zasadzie jednorazowej płatności za przegląd. 

Administrowanie Centralnym Rejestrem Operatorów

Zdajemy sobie sprawę, że administrowanie kontem CRO może być dodatkowym obciążeniem, o którym trzeba stale pamiętać. Dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, nasza firma wprowadziła usługę administrowania kontem CRO. Dzięki temu, klienci podczas podpisywania umowy serwisowej, w prosty sposób mogą zlecić nam ten obowiązek.

Nasza firma kompleksowo wykona w odpowiednim czasie kontrole szczelności oraz uzupełni wymagane wpisy zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową, oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.

Masz więcej pytań,

skontaktuj się z naszym fachowcem!

Wyślij wiadomość

Może Cię zainteresować

Zadzwoń do nas
Zamknij